REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

www.safeanimals.pl

§ 1. POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Sklep www.safeanimals.pl działa na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
  2. Regulamin określa warunki zawierania i rozwiązywania Umów sprzedaży oraz tryb postępowania reklamacyjnego, a także rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną przez Sklep www.safeanimals.pl, zasady świadczenia tych usług, warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną.
  3. Każdy Usługobiorca z chwilą podjęcia czynności zmierzających do korzystania z usług elektronicznych Sklepu www.safeanimals.pl zobowiązany jest do przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu.
  4. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy:
    1. ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r.,
    2. ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.,
    3. ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich z dnia 23 września 2016 r.,
    4. ustawy Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.


§ 2. DEFINICJE ZAWARTE W REGULAMINIE

  1. FORMULARZ ZAMÓWIENIA – formularz dostępny na stronie internetowej www.safeanimals.pl umożliwiający złożenie Zamówienia.
  2. KLIENT – Usługobiorca, który zamierza zawrzeć lub zawarł Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą.
  3. KONSUMENT – Klient będący konsumentem w rozumieniu art. 22¹ Kodeksu Cywilnego, tj. osoba fizyczna nieprowadząca działalności gospodarczej lub składająca Zamówienie niezwiązane bezpośrednio z prowadzoną przez siebie działalnością gospodarczą, a także osoba fizyczna składająca Zamówienie bezpośrednio związane z prowadzoną działalnością gospodarczą, gdy z treści Umowy Sprzedaży wynika, że ww. czynność nie ma dla tej osoby charakteru zawodowego wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
  4. PRZEDSIĘBIORCA – Klient będący osobą fizyczną, osobą prawną lub jednostką organizacyjną nieposiadającą osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadzący we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową, który składa Zamówienie w Sklepie www.safeanimals.pl w celu związanym z jego działalnością gospodarczą lub zawodową.
  5. TOWAR – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
  6. REGULAMIN – niniejszy regulamin Sklepu www.safeanimals.pl.
  7. SKLEP – Sklep internetowy Usługodawcy działający pod adresem www.safeanimals.pl.
  8. SPRZEDAWCAUSŁUGODAWCA – Smart Nanotechnologies S.A., ul. Karola Olszewskiego 25, 32-566 Alwernia, NIP: 6282260607.
  9. UMOWA SPRZEDAŻY – Umowa sprzedaży Towaru zawarta między Klientem, a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu.
  10. ZAMÓWIENIE – oferta zakupu oznaczonego Towaru złożona przez Klienta Sprzedawcy Sklepie w oparciu o Formularz Zamówienia.
  11. CENA –  cena jednostkowa za Towar określona w Zamówieniu nie uwzględniająca kosztów dostarczenia Towaru, wyrażona w złotych polskich, chyba że z postanowień Umowy sprzedaży lub Cennika wynika inna waluta (w szczególności Euro).

§ 3. INFORMACJE DOTYCZĄCE TOWARÓW ORAZ ICH ZAMAWIANIA

  1. Sklep www.safeanimals.pl prowadzi sprzedaż Towarów za pośrednictwem sieci Internet.
  2. Towary oferowane w Sklepie są nowe, zgodne z Umową Sprzedaży i zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
  3. Informacje znajdujące się na stronach internetowych Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa. Klient, składając Zamówienie, składa ofertę kupna określonego Towaru na warunkach podanych w jego opisie.
  4. Cena  uwidoczniona na stronie internetowej Sklepu podana jest w złotych polskich i jest ceną brutto (uwzględnia podatek VAT).
  5. Na końcową (ostateczną) kwotę do zapłaty przez Klienta składa się cena za Towar oraz koszt dostawy (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi kurierskie), o której Klient jest informowany na stronach Sklepu w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia woli związania się Umową Sprzedaży.
  6. Zamówienia można składać poprzez witrynę internetową za pomocą Formularza Zamówień (Sklep www.safeanimals.pl) – 24 godziny na dobę przez cały rok.
  7. Warunkiem złożenia Zamówienia w Sklepie przez Klienta jest zapoznanie się z Regulaminem i akceptacja jego postanowień w czasie składania Zamówienia.

§ 4, ZAWARCIE UMOWY SPRZEDAŻY

  1. Do zawarcia Umowy Sprzedaży, niezbędne jest wcześniejsze złożenie przez Klienta Zamówienia udostępnionym przez Sprzedawcę kanale zgodnie z § 3 Regulaminu.
  2. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie poprzez przesłanie informacji na wskazany przez Klienta adres e-mail.
  3. Potwierdzenie przyjęcia Zamówienia przez Sprzedawcę, o którym mowa w ust. 2 niniejszego paragrafu powoduje związanie Klienta jego Zamówieniem.
  4. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia zawiera:
    1. potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Umowy Sprzedaży,
    2. formularz odstąpienia od umowy,
    3. niniejszy Regulamin zawierający pouczenie o prawie do odstąpienia od Umowy Sprzedaży.
  5. Z chwilą otrzymania przez Klienta potwierdzenia Zamówienia, o którym mowa powyżej,, zostaje zawarta Umowa Sprzedaży.

Każda Umowa Sprzedaży będzie potwierdzana dowodem zakupu, który będzie dołączany do Towaru.

§ 5. SPOSOBY PŁATNOŚCI

  1. Sprzedawca udostępnia następujące sposoby płatności za Towar:
    1. płatność przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy Sprzedawcy,
    2. płatność za pośrednictwem elektronicznego systemu płatności,
    3. płatność za pobraniem.
  2. W przypadku płatności przelewem tradycyjnym, wpłaty należy dokonać na rachunek bankowy Sprzedawcy numer: PL 46 1140 1081 0000 2311 7200 1016 (mBank S.A.) W tytule przelewu należy wpisać „Zamówienie nr …”.
  3. W przypadku płatności za pośrednictwem elektronicznego systemu płatności Klient dokonuje zapłaty przed rozpoczęciem realizacji Zamówienia przez Sprzedawcę. Elektroniczny system płatności umożliwia dokonanie płatności za pomocą karty kredytowej lub szybkiego przelewu z wybranych polskich banków.
  4. W przypadku płatności za pobraniem Klient zobowiązany jest do dokonania płatności u kuriera.
  5. Klient zobowiązany jest do dokonania zapłaty ceny z tytułu Umowy Sprzedaży w terminie 3 dni roboczych od dnia jej zawarcia, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej.
  6. W przypadku płatności przelewem tradycyjnym oraz za pośrednictwem elektronicznego systemu płatności Towar zostanie wysłany dopiero po jego opłaceniu.

§ 6. KOSZT, TERMIN I SPOSOBY DOSTAWY TOWARU

  1. Koszty dostawy Towaru, które pokrywa Klient, są ustalane w trakcie procesu składania Zamówienia.
  2. Na termin dostawy Towaru składa się czas kompletowania Towaru oraz czas dostawy Towaru przez przewoźnika:
    1. czas kompletowania Towaru wynosi 1 – 5 dni roboczych,
    2. dostawa Towaru następuje w terminie przez deklarowanym przez przewoźnika tj. 3 dni roboczych od momentu nadania przesyłki (dostawa następuje wyłącznie w dni robocze z wyłączeniem sobót, niedziel i świąt).
  3. Zakupione w Sklepie Towary są wysyłane wyłącznie na terenie Polski za pośrednictwem firmy kurierskiej.

§ 7. REKLAMACJA TOWARU

  1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego Konsumentem z tytułu braku zgodności Towaru z umową są określone w ustawie o prawach konsumenta z dnia z dnia 30 maja 2014 r.,
  2. podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego Przedsiębiorcą, z tytułu rękojmi są określone w ustawie Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r.,
  3. Sprzedawca jest odpowiedzialny wobec Klienta będącego Konsumentem za brak zgodności Towaru z umową istniejący w chwili dostarczenia Towaru i ujawniony w ciągu 2 lat od tej chwili, chyba że termin przydatności Towaru określony przez Sprzedawcę lub osoby działające w jego imieniu jest dłuższy,
  4. Zawiadomienia o braku zgodności Towaru z umową oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania można dokonać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@safeanimals.pl lub pisemnie na adres: Smart Nanotechnologies S.A., ul. Karola Olszewskiego 25, 32-566 Alwernia,
  5. W wiadomości, o której mowa powyżej, w formie pisemnej lub elektronicznej należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę,
  6. Dla oceny nieprawidłowości i niezgodności Towaru z umową, Konsument ma obowiązek udostępnić Towar Sprzedawcy, a Sprzedawca zobowiązany jest do odebrania go na swój koszt.
  7. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu zgłoszenia reklamacji.
  8. W przypadku reklamacji Klienta będącego Konsumentem – nierozpatrzenie reklamacji w terminie 14 dni od jej zgłoszenia jest jednoznaczne z jej uwzględnieniem,
  9. W związku z uzasadnioną reklamacją Klienta będącego Konsumentem Sprzedawca odpowiednio:
    1. pokrywa koszty naprawy lub wymiany oraz ponownego dostarczenia Towaru do Klienta,
    2. obniża cenę Towaru (obniżona cena musi pozostawać w proporcji ceny towaru zgodnego z umową do towaru niezgodnego z umową) i zwraca Konsumentowi wartość obniżonej ceny najpóźniej w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia o obniżeniu ceny od Konsumenta,
    3. w przypadku odstąpienia od umowy przez Konsumenta – Sprzedawca zwraca mu cenę Towaru najpóźniej w terminie 14 dni od dnia otrzymania zwracanego towaru lub dowodu jego odesłania. W razie odstąpienia od umowy, Konsument zobowiązany jest niezwłocznie zwrócić towar do Sprzedawcy na koszt Sprzedawcy,
  10. Odpowiedź na reklamację jest przekazywana na papierze lub innym trwałym nośniku np. wiadomość mailowa lub SMS.

§ 8. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  1. Z zastrzeżeniem ust. 10 niniejszego paragrafu, Klient będący jednocześnie Konsumentem, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie w terminie 14 dni.
  2. W razie odstąpienia od umowy, Umowa Sprzedaży jest uważana za niezawartą, a Konsument ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Towar. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem.
  3. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedaży należy dokonać zwrotu Towaru na adres: Smart Nanotechnologies S.A., ul. Karola Olszewskiego 25, 32-566 Alwernia.
  4. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru, chyba że Sprzedawca nie poinformował Konsumenta lub podmiotu, o którym mowa w § 10 Regulaminu o sposobie i terminie wykonania prawa odstąpienia od Umowy Sprzedaży oraz nie udostępnił mu wzoru formularza odstąpienia od umowy. W celu stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towarów Konsument powinien obchodzić się z Towarami i sprawdzać je tylko w taki sam sposób, w jaki mógłby to zrobić w sklepie stacjonarnym.
  5. Z zastrzeżeniem ust. 6 oraz 8 niniejszego paragrafu, Sprzedawca dokona zwrotu wartości Towaru[AH1]  przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Z zastrzeżeniem ust. 7 niniejszego paragrafu, zwrot nastąpi niezwłocznie, a najpóźniej w terminie 14 dni od momentu otrzymania przez Sprzedawcę oświadczenia o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży.
  6. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Towar od Konsumenta może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  7. Konsument odstępujący od Umowy Sprzedaży, zgodnie z ust. 1 niniejszego paragrafu, ponosi jedynie koszty odesłania Towaru do Sprzedawcy.
  8. Termin czternastodniowy, w którym Konsument może odstąpić od umowy, liczy się dla umowy, w wykonaniu której Sprzedawca wydaje Towar będąc zobowiązanym do przeniesienia jego własności – od dnia, w którym Konsument (lub wskazana przez niego osoba trzecia inna niż przewoźnik) objął Towar w posiadanie.
  9. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w wypadku Umowy Sprzedaży m.in., w której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
  10. Prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży przysługuje zarówno Sprzedawcy, jak i Klientowi, w przypadku niewykonania przez drugą stronę umowy swojego zobowiązania w terminie ściśle określonym. Termin na odstąpienie wynosi 30 dni, chyba, że druga strona Umowy Sprzedaży wykona swoje zobowiązanie.

§ 8. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  1. Z zastrzeżeniem ust. 10 niniejszego paragrafu, Klient będący jednocześnie Konsumentem, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie w terminie 14 dni.
  2. W razie odstąpienia od umowy, Umowa Sprzedaży jest uważana za niezawartą, a Konsument ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Towar. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem.
  3. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedaży należy dokonać zwrotu Towaru na adres: Smart Nanotechnologies S.A., ul. Karola Olszewskiego 25, 32-566 Alwernia.
  4. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru, chyba że Sprzedawca nie poinformował Konsumenta lub podmiotu, o którym mowa w § 10 Regulaminu o sposobie i terminie wykonania prawa odstąpienia od Umowy Sprzedaży oraz nie udostępnił mu wzoru formularza odstąpienia od umowy. W celu stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towarów Konsument powinien obchodzić się z Towarami i sprawdzać je tylko w taki sam sposób, w jaki mógłby to zrobić w sklepie stacjonarnym.
  5. Z zastrzeżeniem ust. 6 oraz 8 niniejszego paragrafu, Sprzedawca dokona zwrotu wartości Towaru przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Z zastrzeżeniem ust. 7 niniejszego paragrafu, zwrot nastąpi niezwłocznie, a najpóźniej w terminie 14 dni od momentu otrzymania przez Sprzedawcę oświadczenia o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży.
  6. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Towar od Konsumenta może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  7. Konsument odstępujący od Umowy Sprzedaży, zgodnie z ust. 1 niniejszego paragrafu, ponosi jedynie koszty odesłania Towaru do Sprzedawcy.
  8. Termin czternastodniowy, w którym Konsument może odstąpić od umowy, liczy się dla umowy, w wykonaniu której Sprzedawca wydaje Towar będąc zobowiązanym do przeniesienia jego własności – od dnia, w którym Konsument (lub wskazana przez niego osoba trzecia inna niż przewoźnik) objął Towar w posiadanie.
  9. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w wypadku Umowy Sprzedaży m.in., w której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
  10. Prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży przysługuje zarówno Sprzedawcy, jak i Klientowi, w przypadku niewykonania przez drugą stronę umowy swojego zobowiązania w terminie ściśle określonym. Termin na odstąpienie wynosi 30 dni, chyba, że druga strona Umowy Sprzedaży wykona swoje zobowiązanie.

§ 9. RODZAJ I ZAKRES USŁUG ELEKTRONICZNYCH

  1. Usługodawca umożliwia za pośrednictwem Sklepu korzystanie z usługi elektronicznej jaką jest zawieranie Umów Sprzedaży.
  2. Świadczenie usługi elektronicznej na rzecz Usługobiorców w Sklepie odbywa się na warunkach określonych w Regulaminie.
  3. Usługodawca ma prawo do zamieszczania na stronie internetowej Sklepu treści reklamowych. Treści te, stanowią integralną część Sklepu i prezentowanych w nim materiałów.

§ 10.WARUNKI ŚWIADCZENIA I ZAWIERANIA UMÓW O ŚWIADCZENIE USŁUG ELEKTRONICZNYCH

  1. Świadczenie usługi elektronicznej określonej w § 9 ust. 1 Regulaminu przez Usługodawcę jest nieodpłatne.
  2. Umowa o świadczenie usługi elektronicznej polegającej na umożliwieniu złożenia Zamówienia w Sklepie zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą złożenia Zamówienia albo zaprzestania jego składania przez Usługobiorcę.
  3. Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Usługodawca:
    • komputer (lub urządzenie mobilne) z dostępem do Internetu,
    • dostęp do poczty elektronicznej,
    • przeglądarka internetowa,
    • włączenie w przeglądarce internetowej Cookies oraz Javascript.
  4. Usługobiorca zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych i praw własności intelektualnej osób trzecich.
  5. Usługobiorca zobowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym.
  6. Usługobiorcę obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.

§ 11. REKLAMACJE ZWIĄZANE ZE ŚWIADCZENIEM USŁUG ELEKTRONICZNYCH

  1. Reklamacje związane ze świadczeniem usługi elektronicznej za pośrednictwem Sklepu Usługobiorca może składać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@safeanimals.pl
  2. W powyższej wiadomości e-mail, należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę.
  3. Rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu zgłoszenia.
  4. Odpowiedź Usługodawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail Usługobiorcy podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny podany przez Usługobiorcę sposób.

§ 12. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

  1. Składając Zamówienie osoba, której dane dotyczą dobrowolnie wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych, zachowując prawo do ich wglądu, poprawy i usunięcia.
  2. Administratorem danych osobowych jest  Smart Nanotechnologies S.A. z siedzibą w Alwerni, ul. Karola Olszewskiego 25, 32-566 Alwernia.
  3. Ujawnione dane osobowe są wykorzystywane wyłącznie w celu realizacji usługi elektronicznych oraz Umowy Sprzedaży jako niezbędne do realizacji celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów obu ich stron.
  4. Dane osobowe nie są udostępniane podmiotom trzecim, za wyjątkiem firm pośredniczących w transakcjach płatniczych – dostawców usług płatniczych, podmiotów za pośrednictwem których zawarto Umowę sprzedaży, podmiotów których placówki stanowią punkty odbiorów Towarów oraz podmiotów wyspecjalizowanych w świadczeniu usług przewozu oraz wysyłki SMS lub MMS, dla których dane te są niezbędne do realizacji realizowanych zleceń w związku z Umową sprzedaży, tj. świadczenia usług płatniczych, dostarczenia przesyłki, czy poinformowania Kupującego o etapie realizacji Umowy sprzedaży.
  5. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do kontroli przetwarzanych danych, które go dotyczą, zawartych w zbiorach danych oraz dostępu do swoich danych celem ich poprawiania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz cofnięcia zgody na ich przetwarzanie. Dane osobowe są przechowywane i zabezpieczone zgodnie z zasadami określonymi w obowiązujących przepisach prawa.
  6. Każdy Klient ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego oraz prawo do kontaktu z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych pod adresem: rodo@alwernia.com.pl, nr telefonu: 12/ 25 89 302, adres do korespondencji: ul. Karola Olszewskiego 25, 32-566 Alwernia.

§ 13. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Umowy Sprzedaży zawierane poprzez Sklep zawierane są zgodnie z prawem polskim.
  2. W przypadku niezgodności jakiejkolwiek części Regulaminu z obowiązującym prawem, w miejsce zakwestionowanego przepisu Regulaminu zastosowanie mają właściwe przepisy prawa polskiego.
  3. Wszelkie spory wynikłe z Umów Sprzedaży między Sklepem, a Konsumentami będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji, z intencją polubownego zakończenia sporu, z uwzględnieniem ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich. Jeśli jednak nie byłoby to możliwe, lub też byłoby niesatysfakcjonujące dla którejkolwiek ze stron, spory będą rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny, zgodnie z ust. 4 niniejszego paragrafu.
  4. Ewentualne spory powstałe pomiędzy Usługodawcą, a Usługobiorcą (Klientem) będącym jednocześnie Konsumentem zostają poddane sądom właściwym zgodnie z przepisami kodeksu postępowania cywilnego z dnia 17 listopada 1964 r.
  5. Klient będący Konsumentem ma również prawo do skorzystania z pozasądowych sposobów rozstrzygania sporów w szczególności poprzez złożenie po zakończeniu postępowania reklamacyjnego wniosku o wszczęcie mediacji lub wniosku o rozpatrzenie sprawy przez sąd polubowny (wniosek można pobrać na stronie internetowej http://www.uokik.gov.pl/download.php?plik=6223). Wykaz Stałych Polubownych Sądów Konsumenckich działających przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej dostępny jest na stronie internetowej: http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596. Konsument może skorzystać także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów. Pozasądowe dochodzenie roszczeń po zakończeniu postępowania reklamacyjnego jest bezpłatne.
  6. Konsument w celu polubownego rozwiązania sporu może w szczególności złożyć skargę za pośrednictwem platformy internetowej ODR (Online Dispute Resolution), dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
  7. Sklep internetowy Safe Animals, dostępny pod adresem internetowym www.safeanimals.pl, prowadzony jest przez Smart Nanotechnologies S.A. z siedzibą w Alwerni, ul. Karola Olszewskiego 25, 32-566 Alwernia, wpisanego do Krajowego Rejestru Sądowego pod nr 0000690848, NIP 6282260607, REGON 122981957.
  8. Kontakt ze Sklepem
  1. Adres Sprzedawcy: Ul. Karola Olszewskiego 25, 32-566 Alwernia.
  2. Adres e-mail Sprzedawcy: kontakt@safeanimals.pl.
  3. Numer telefonu Sprzedawcy: + 48 723034049. 
  4. Numer rachunku bankowego Sprzedawcy: 46 1140 1081 0000 2311 7200 1016.
  5. Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresów i numerów telefonów podanych w niniejszym paragrafie.
  6. Klient może porozumieć się telefonicznie ze Sprzedawcą w godzinach: 8 -16.

FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

Regulamin konkursu „Pielęgnacyjny Rytuał Twojego Pupila z Safe Animals”
§1
Postanowienia ogólne
1.
Niniejszy regulamin określa zasady i warunki uczestnictwa w konkursie: „Pielęgnacyjny Rytuał Twojego Pupila z Safe Animals” (dalej: „Konkurs”) oraz prawa i obowiązki jego Organizatora i Uczestników.
2.
Organizatorem Konkursu jest Smart Nanotechnologies S.A. z siedzibą ul. Karola Olszewskiego 25, 32-566 Alwernia identyfikującą się numerem NIP62822606607 , REGON 122981957 KRS 0000690848, kapitał zakładowy 10 908 000,00 zł dalej zwany „Organizatorem”.
3.
Konkurs prowadzony jest na zasadach opisanych w niniejszym Regulaminie w zgodzie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa polskiego.
4.
Konkurs nie jest grą losową, loterią fantową, zakładem wzajemnym, loterią promocyjną, grą, w której wynik zależy od przypadku, ani żadną inną grą hazardową przewidzianą w ustawie z dnia 19 listopada 2009 r. O grach hazardowych (t. J. Dz.U. Z 2020 r. Poz. 2094 ze zm.).
5.
Nagrody dla zwycięzców Konkursu przekazuje Organizator i jest nim bon na zakupy w sklepie online pod adresem www.safeanimals.pl lub do wykorzystania za pomocą bezpośredniego zamówienia na adres kontakt@safeanimals.pl.
6.
Konkurs jest organizowany za pośrednictwem sieci Internet, na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, na portalu społecznościowym Instagram Organizatora: https://www.instagram.com/safeanimals_ag
7.
Przedmiotem Konkursu jest wyłonienie spośród Uczestników – na zasadach określonych w Regulaminie – Zwycięzcy Konkursu (dalej: łącznie „Zwycięzcy”, a osobno „Zwycięzca”).
8.
Konkurs nie jest w żaden sposób sponsorowany, wspierany, administrowany ani związany z serwisem społecznościowym Instagram, Facebook ani jego właścicielem czy administratorem. Organizator jest wyłącznym podmiotem odpowiedzialnym za przeprowadzenie konkursu. Instagram, Facebook jest znakiem towarowym zastrzeżonym przez Meta Platforms, Inc. Jego użycie na potrzeby niniejszego Konkursu następuje zgodnie z postanowieniami regulaminu serwisu społecznościowego Instagram, Facebook. Wszelkie skargi, pytania, komentarze oraz reklamacje związane z Konkursem, powinny być kierowane do Organizatora, a w żadnym wypadku do właściciela czy administratora serwisu społecznościowego Instagram, Facebook. Kontakt telefoniczny z Organizatorem: 518 774 775.
§ 2
Czas trwania Konkursu
1.
Konkurs jest przeprowadzany w okresie od dnia 01.07.2025 r. do dnia 31.10.2025 r. do godz. 23:59.
2.
Publiczne ogłoszenie Zwycięzców Konkursu odbędzie się w dniach: 11.08.2025 r., 11.09.2025, 10.10.2025 r. i 12.11.2025 r. na Instagram Stories na profilu https://www.instagram.com/safeanimals_ag
3.
W celu zapewnienia prawidłowej organizacji i właściwego przebiegu Konkursu oraz określenia osób biorących w nim udział, w tym wyłonienia jego Zwycięzców, Organizator powołuje Komisję Konkursową. Pracownicy wytypowani przez Organizatora wchodzą w skład Komisji Konkursowej i wejdą do niej trzy osoby.
§ 3
Uczestnicy Konkursu
1.
W Konkursie mogą uczestniczyć wyłącznie osoby fizyczne, które:
a) mają pełną zdolność do czynności prawnych;
b) zamieszkują na stałe na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;
c) zapoznały się z treścią Regulaminu i zaakceptowały jego postanowienia, zgodnie z zasadami określonymi w § 4 ust. 2 poniżej.
2.
Uczestnikami Konkursu nie mogą zostać osoby pozostające z Organizatorem w stosunku pracy, zlecenia lub w stosunku o podobnym charakterze oraz osoby będące członkami organów zarządzających Organizatora, jak również członkowie najbliższych rodzin tych osób. Przez członków najbliższej rodziny, o których mowa powyżej, rozumie się: wstępnych, zstępnych, rodzeństwo, małżonków, rodziców i rodzeństwo małżonków, osoby pozostające w stosunku przysposobienia, jak również znajdujące się pod opieką lub kuratelą.
§ 4
Zasady uczestnictwa
1.
Warunkiem wzięcia udziału w Konkursie jest wykonanie zadania konkursowego, tj. Zaprezentuj na swoim Instagramie w formie Reelsa (Rolki) rytuał pielęgnacyjny swojego Pupila z użyciem naszych preparatów Safe Animals. Oznacz na rolce nasz profil @safeanimals_ag oraz dodaj #pielegnacjazSafeAnimals. Zaobserwuj nasz profil @safeanimals_ag
2.
Zapoznanie się z treścią niniejszego Regulaminu oraz zaakceptowanie jego postanowień, jak i wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach konkursowych.
3.
Wzięcie udziału w konkursie jest jednoznaczne z akceptacją Regulaminu Konkursowego oraz wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych.
4.
Organizator zastrzega sobie możliwość wykluczenia w trakcie trwania Konkursu Uczestnika, który działa w sposób sprzeczny z warunkami Konkursu opisanymi w Regulaminie lub działa w sposób naruszający powszechnie obowiązujące przepisy prawa lub dobre obyczaje.
5.
Uczestnik nie może w czasie trwania Konkursu wielokrotnie wziąć w nim udziału. Uczestnik może złożyć w konkursie tylko jedną pracę na miesiąc. W przypadku zgłoszenia więcej niż jednej publikacji wzięta zostanie pod uwagę jedynie pierwsza.
6.
Profil Uczestnika na Instagramie musi być publiczny.
§ 5
Zasady i przebieg Konkursu
1.
Zadaniem Uczestnika Konkursu jest: Zaprezentowanie na swoim Instagramie w formie Reelsa (Rolki): rytuał pielęgnacyjny swojego Pupila z użyciem naszych preparatów Safe Animals. Oznaczenie na rolce nasz profil @safeanimals_ag oraz dodanie #pielegnacjazSafeAnimals. Zaobserwowanie profilu @safeanimals_ag
2.
Uczestnik zamieszczając pracę konkursową oświadcza, iż jest jego twórcą, posiada prawa autorskie do wszystkich elementów Zadania Konkursowego i udziela licencji na publikację Zadania Konkursowego w zakresie określonym w Regulaminie.
3.
Wykonanie Zadanie Konkursowego i zamieszczenie go przez Uczestnika na profilach Instagram nie może naruszać jakichkolwiek przepisów prawa, praw osób trzecich, w tym praw autorskich, prawa do wizerunku oraz dóbr osobistych, co każdy z Uczestników gwarantuje w zakresie materiału, który zamieści w ramach udziału w Konkursie.
4.
Uczestnik nie jest uprawniony do zawarcia w Zgłoszeniu danych osobowych lub wizerunku osób trzecich bez wymaganego prawem zezwolenia lub ich zgody, chyba że zgoda taka zgodnie z przepisami nie jest wymagana. W przypadku zamieszczenia przez Uczestnika własnego wizerunku, Uczestnik przesyłając Zgłoszenie wyraża zgodę na jego rozpowszechnianie w zakresie określonym w Regulaminie w celu realizacji Konkursu. Uczestnik akceptuje fakt, że Zadanie Konkursowe może zostać wykorzystane na potrzeby reklamy marki Safe Animals w dowolnych mediach i nośnikach (w zakresie, jaki obejmuje licencja, o której mowa poniżej).
5.
Organizator dba o to, Konkurs odbywał się uczciwie. W Konkursie zabronione jest wykorzystywanie narzędzi AI do generowania filmów albo grafik, dokonywanie zgłoszeń za pomocą botów lub podobnie działających narzędzi, mogących w sposób nieuczciwy wpłynąć na przebieg Konkursu. Zabronione jest również dokonywanie zgłoszeń za pomocą fikcyjnych (fejkowych) profili (kont) na platformie Instagram. Osoby, które naruszają powyższe zasady, możemy wykluczyć z Konkursu (co oznacza, że takie osoby nie mogą otrzymać nagrody).
6.
Organizatorzy nie są zobowiązani do rozpowszechniania lub wykorzystania Zadania Konkursowego.
7.
Uczestnik wyraża zgodę na wykorzystanie jego zgłoszenia konkursowego dla celów promocyjnych organizatora oraz sponsora konkursu na stronach internetowych, w mediach społecznościowych lub innych materiałach promocyjnych wspomnianych podmiotów.
§ 6
Nagrody i Zwycięzcy
1.
Nagrodami w Konkursie są 4x voucher o wartości 150 zł do wykorzystania w sklepie internetowym www.safeanimals.pl lub bezpośrednio składając zamówienie na adres kontakt@safeanimals.pl do dnia 31.12.2025 r.
2.
Organizatorzy skontaktują się z każdym ze Zwycięzców za pośrednictwem wiadomości prywatnej na serwisie Instagram w terminie 3 dni roboczych (z wyłączeniem sobót i dni ustawowo wolnych od pracy) od opublikowania rozstrzygnięcia i wyłonienia danych Zwycięzców, w celu pozyskania informacji niezbędnych do przekazania Nagrody.
3.
Zwycięzca jest zobowiązany odpowiedzieć na wiadomość wysłaną na portalu Instagram Organizatorów w ciągu 3 dni roboczych (z wyłączeniem sobót i dni ustawowo wolnych od pracy) od dnia jej wysłania, pod rygorem utraty prawa do Nagrody.
4.
Zwycięzca jest zobowiązany do poprawnego przekazania Organizatorom wszystkich danych niezbędnych do odbioru Nagrody, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, pod rygorem utraty prawa do Nagrody.
5.
Nagroda nie podlega zamianie na inne rzeczy, usługi ani też równowartości pieniężne. Organizator nie wypłaca niewykorzystanych w ramach voucheru środków pieniężnych.
6.
Zwycięzca nie może przenieść praw do przyznanej nagrody na osobę trzecią.
§ 7
Własność Intelektualna
1.
[Oświadczenie Uczestnika] W zakresie, w jakim Materiał stanowi utwór w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, dokonując zgłoszenia Materiału do Konkursu Uczestnik oświadcza i zapewnia, że posiada uprawnienia do niej, umożliwiające wykorzystanie jej dla celów Konkursu zgodnie z tym Regulaminem.

  1. [Udzielenie licencji] W zakresie, w jakim Materiał stanowi Utwór, z chwilą dokonania zgłoszenia Zadania Konkursowego Uczestnik udziela Organizatorowi nieograniczonej czasowo ani terytorialnie (w każdym razie obowiązującej nie krócej niż 5 lat), nieodpłatnej licencji na korzystanie z Utworu w formie zgłoszonej oraz jego fragmentów, przeróbek i innych opracowań na poniższych polach eksploatacji (dalej: „Licencja”): 1) wykorzystywanie, całości lub części Utworu, w celach i na środkach przeznaczonych do reklamy lub promocji produktów i usług Organizatora lub jego marki, niezależnie od formy, materiałów promocyjnych lub reklamowych, ich wielkości, materiałów, z których zostały sporządzone, techniki utrwalania lub wykonania oraz miejsca ekspozycji, w tym w Internecie, broszurach, ulotkach, folderach reklamowych i katalogach niezależnie od ich ilości, nakładu, techniki sporządzenia i sposobu dystrybucji, a także niezależnie od techniki utrwalania oraz miejsca ekspozycji, jak również od ich ilości, nakładu, techniki sporządzenia i sposobu dystrybucji w tym poprzez wykorzystywanie w: – na stronach internetowych Organizatora, w e-commerce Organizatora, w newsletterach, artykułach i innych formach marketingu, – reklamie internetowej w szczególności ale nie wyłącznie w ramach mechanizmów reklamowych Google, Meta, YouTube, Tik Tok i innych, – wykorzystywanie w mediach społecznościowych Organizatora takie jak m.in. Instagram, Facebook, Tik-Tok, YouTube w szczególności, ale nie wyłącznie poprzez publikację oraz płatną promocję treści zawierających Utwór [w ramach mechanizmów Google, Meta, YouTube, Tik Tok i innych], – rozpowszechnianie w prasie internetowej oraz drukowanej, – wykorzystywanie i rozpowszechnianie w materiałach POS na billboardach, wszelkich nośnikach reklamowych dostępnych w miejscach publicznie dla nieograniczonej liczby osób w tym jako ulotki i materiały promocyjne drukowane. 2) umieszczanie na opakowaniach towarów; wykorzystywanie, całości lub części Utworu, na opakowaniach produktów, w celu oznaczania usług; 3) łączenie z innymi utworami, opracowywanie, tworzenie modyfikacji, skracanie, dokonywanie dowolnych zmian, kopiowanie dowolnymi technikami, wytwarzanie dowolnej liczby egzemplarzy nośników zawierających utwory, tłumaczenie, 4) zapisywanie i odtwarzanie w pamięci komputerów lub przesyłanie za pomocą sieci komputerowych (w tym w szczególności przy wykorzystaniu sieci Internet), umieszczanie lub wykorzystywanie w bazach danych; trwałe lub czasowe zwielokrotnianie dowolnymi technikami, publiczne odtwarzanie w sieci Internet, w tym w szczególności: na stronach internetowych Organizatora na kontach Organizatora w serwisach społecznościowych, w komputerowych sieciach zamkniętych, w systemach VoD, w telewizji cyfrowej, satelitarnej, kablowej, 5) udzielanie sublicencji; 6) eksploatację na
    wszystkich polach eksploatacji określonych w art. 50 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, tj.: -w zakresie utrwalania i zwielokrotniania utworu – wytwarzanie określoną techniką egzemplarzy utworu, w tym techniką drukarską, reprograficzną, zapisem magnetycznym oraz techniką cyfrową; -w zakresie obrotu oryginałem albo egzemplarzami, na których utwór utrwalono – wprowadzanie do obrotu, użyczenie lub najem oryginału albo egzemplarzy; -w zakresie rozpowszechniania utworu w sposób inny niż określony w pkt powyżej – publiczne wykonanie, wystawienie, wyświetlenie, odtworzenie oraz nadawanie i reemitowanie, a także publiczne udostępnianie utworu w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i w czasie przez siebie wybranym. 7) utrwalenie, kopiowanie, zwielokrotnienie i wydanie drukiem, całości lub części, Utworu w dowolnej formie, w tym w formie publikacji książkowej lub prasowej; 8) utrwalanie, kopiowanie, zwielokrotnienie oraz nagrywanie, całości lub części Utworu, za pomocą technologii analogowej, cyfrowej lub optycznej, na wszelkich nośnikach, w tym w szczególności: płyta fotograficzna, fotografia cyfrowa, CD, video CD, CD-I, CD-Plus, improved CD, CD-I music, photo-CD-portfolio, CD-DA, EBG (electronic graphical book), EBXA, CD-Rom, MD, dyski laserowe, karty magnetyczne, DAT, DVD, DCC, fot-CD, CD-Rom-XA, dyskietki, karty pamięci, MOD, MP3, CD-SD, HD-CD, HDTV, minidyski, taśmy magnetyczne, kasety, kasety video; 9) utrwalanie, zwielokrotnianie, kopiowanie, całości lub części Utworu, za pomocą wszelkich technologii, we wszystkich skalach, w wersjach dwu- i trójwymiarowej, w tym z zastosowaniem technologii cyfrowych, analogowych lub optycznych, druk, zapis na płycie fotograficznej, offset, drukowanie na folii samoprzylepnej, nadrukowywanie, drukowanie (nanoszenie) na wszelkich materiałach; 10) wykorzystywanie, wyświetlanie, prezentacja, w tym publicznie, całości lub części Utworu, w dowolnych okolicznościach oraz w dowolnym celu, w tym w szczególności w celach marketingowych, promocyjnych, reklamowych, produkcyjnych, artystycznych oraz charytatywnych, w szczególności za pomocą technik analogowych lub cyfrowych, transmisji „na żywo”, na ekranach, ekranach video, ekranach plazmowych/lcd/led, projektorach, promieniach laserowych, dla ograniczonej lub nieograniczonej liczby osób; 11) nadawanie za pomocą wizji przewodowej albo bezprzewodowej, całości lub części Utworu, przez stację naziemną, za pośrednictwem satelity lub sieci komputerowych; udzielanie wyłącznych i niewyłącznych licencji, odpłatnie lub nieodpłatnie, bez ograniczeń terytorialnych;
    3.
    Udzielenie licencji następuje bez prawa do wynagrodzenia na każdym z ww. pól eksploatacji. Udzielenie licencji jest skuteczne na terytorium wszystkich państw świata. W przypadku zamiaru zbycia autorskich praw majątkowych na polach eksploatacji niewymienionych w Regulaminie, Organizatorowi będzie przysługiwało prawo pierwszeństwa w nabyciu praw autorskich majątkowych w takim zakresie.
    4.
    Uczestnik udziela Organizatorowi zezwolenia na korzystanie i rozporządzanie wszelkimi utworami zależnymi do Utworu/ów oraz na udzielanie dalszych zezwoleń na korzystanie i rozporządzanie wyżej wymienionymi utworami zależnymi, na wszelkich polach eksploatacji wymienionych w ust. 9 powyżej.
    5.
    Z chwilą udzielenia licencji, Organizatorowi przysługuje prawo do stosowania zapożyczeń z Utworu/ów, poprzez umieszczanie jego/ich fragmentów lub zamieszczanie jego/ich w całości w innych utworach w rozumieniu przepisów o prawie autorskim. Z tytułu przyznania prawa do stosowania zapożyczeń nie przysługuje Uczestnikowi odrębne wynagrodzenie. Uczestnik, poprzez wzięcie udziału w Konkursie, zezwala na nieoznaczanie jego autorstwa w stosowanych zapożyczeniach. Prawo do stosowania zapożyczeń przysługuje na terytorium całego świata.
    6.
    Uczestnik, jako twórca/współtwórca Utworu oświadcza, że zobowiązuje się do niewykonywania wszystkich osobistych praw autorskich, w tym w szczególności uprawnień
    związanych z integralnością Utworu/ów oraz nadzorem autorskim nad korzystaniem z Utworu/ów oraz uprawnień do oznaczania Utworu/ów oznaczeniami lub nazwiskiem Uczestnika.
    7.
    Uczestnik, bez prawa do wynagrodzenia, udziela Organizatorowi nieodwołalnego zezwolenia na ingerencję w integralność Utworu/ów, w tym w szczególności na wykorzystywanie części Utworu/ów, łączenie jego/ich z innymi utworami lub dziełami niestanowiącymi utworów. Takie zezwolenie skuteczne jest na terytorium wszystkich państw świata.
    8.
    Uczestnik zobowiązuje się zwolnić Organizatora od wszelkich roszczeń osób trzecich powstałych w związku z faktem, że w dacie udzielenia licencji lub przeniesienia jakichkolwiek praw, nie przysługiwały one Uczestnikowi, w zakresie określonym w Regulaminie. W razie postępowania sądowego, Uczestnik wstąpi w miejsce Organizatora albo gdy taka zmiana podmiotowa okaże się niemożliwa, weźmie udział w sprawie razem z Organizatorem po stronie pozwanej, chyba, że Organizator wyraźnie postanowi odmiennie. Uczestnik zobowiązany jest w razie jakichkolwiek roszczeń osób trzecich, do udostępnienia Organizatorowi wszelkiej dostępnej dokumentacji.
    9.
    Z chwilą wręczenia Nagrody Zwycięzcy/Laureatowi Organizator w zamian za Nagrodę nabywa, ze skutkiem na terytorium całego świata, autorskie prawa majątkowe do nagrodzonych Materiałów – Utworów w formie zgłoszonej oraz fragmentów, przeróbek i innych opracowań – zgodnie z ust. 1-8 powyżej.
    10.
    Organizator nie jest zobowiązany do rozpowszechniania Utworu i ma prawo korzystać z Materiału z podaniem autorstwa, wskazaniem wyłącznie imienia (bez nazwiska) Uczestnika / Zwycięzcy/Laureata lub bez podania autorstwa (anonimowo), jak również z podaniem wybranego przez nas tytułu. Organizator ma również prawo włączyć Materiał do innego utworu, połączyć go z innym Utworem i dokonywać rozpowszechniania i rozporządzania takim Opracowaniem Utworu zgodnie z ust. 2-8 powyżej.
    § 8
    Przetwarzanie danych osobowych
    1.
    Administratorem danych osobowych jest Smart Nanotechnologies S.A. z siedzibą w Alwerni, ul. Karola Olszewskiego 25, 32-566 Alwernia. Administrator udostępnia numer telefonu: 122589395 oraz adres e-mail: kontakt@smartnanotech.com.pl jako kontakt w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych.
    2.
    Dane osobowe w zakresie wizerunku, imię i nazwisko, nadesłana praca konkursowa – zdjęcie,film, komentarze mogą być przetwarzane w celach informacyjnych, promocyjnych produktów Administratora i samej marki. Administratora na podstawie zgody w oparciu o art. 6 ust. 1 lit. A) RODO przetwarza dane. Odwołanie zgody może zostać przesłane na adres Administratora danych, korespondencyjnie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej: kontakt@safeanimal.pl
    3.
    Udostępnione dane osobowe mogą być przekazane innym odbiorcom danych osobowych, z którymi zawarto umowy powierzenie przetwarzania danych osobowych w celach zbieżnych z celami przetwarzania przez Administratora, jak również organom, podmiotom uprawnionym
    do dostępu na podstawie aktualnych przepisów prawa. Dane osobowe będą przechowywane do czasu wycofania przez Państwa zgody.
    4.
    Dane osobowe mogą być przetwarzane w systemach teleinformatycznych, niemniej jednak dane Uczestnika Konkursu nie będą poddawane profilowaniu.
    5.
    W związku z przetwarzaniem danych osobowych Uczestnika Konkursu przysługują następujące uprawnienia: a) Prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych; b) Prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych – w przypadku, gdy dane są nieprawidłowe lub niekompletne; c) Prawo do żądania usunięcia danych osobowych w przypadku, gdy: – Dane nie są już niezbędne do celów, dla których były zebrane lub w inny sposób przetwarzane, – Osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych, – Osoba, której dane dotyczą wycofała zgodę na przetwarzanie danych osobowych, która jest podstawą przetwarzania danych i nie ma innej podstawy prawnej przetwarzania danych, – Dane osobowe przetwarzane są niezgodnie z prawem, – Dane osobowe muszą być usunięte w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisów prawa; d) Prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych – w przypadku, gdy: – Osoba, której dane dotyczą kwestionuje prawidłowość danych osobowych, – Przetwarzanie danych jest niezgodne z prawem, a osoba, której dane dotyczą, sprzeciwia się usunięciu danych, żądając w zamian ich ograniczenia, – Osoba, której dane dotyczą, wniosła sprzeciw wobec przetwarzania danych, do czasu ustalenia czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie administratora są nadrzędne wobec podstawy sprzeciwu; e) Prawo do przenoszenia danych – w przypadku, gdy łącznie spełnione są następujące przesłanki: – Przetwarzanie danych odbywa się na podstawie umowy zawartej z osobą, której dane dotyczą lub na podstawie zgody wyrażonej przez tą osobę, – Przetwarzanie odbywać się może w sposób zautomatyzowany; f) Prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych – w przypadku, gdy łącznie spełnione są następujące przesłanki: – Zaistnieją przyczyny związane z Pani/Pana szczególną sytuacją, w przypadku przetwarzania danych na podstawie zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej przez Administratora, – Przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora lub przez stronę trzecią, z wyjątkiem sytuacji, w których nadrzędny charakter wobec tych interesów mają interesy lub podstawowe prawa i wolności osoby, której dane dotyczą, wymagające ochrony danych osobowych, w szczególności, gdy osoba, której dane dotyczą jest dzieckiem.
    6.
    W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu przez Administratora Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych.
    7.
    Jednocześnie informujemy, iż Serwisy Społecznościowe – prowadzą własną politykę przetwarzania danych zamieszczanych na nich przez użytkownika. Zasadne jest zapoznanie się z Politykami prywatności danych Serwisów do czego zachęcamy.
    § 9
    Odpowiedzialność
    1.
    Organizator ponosi odpowiedzialność za zapewnienie ochrony danych osobowych Uczestników w ramach Konkursu.
    2.
    Organizator odpowiada za wydanie Nagród Zwycięzcom zgodnie z postanowieniami Regulaminu.
    § 10
    Reklamacje
    1.
    Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzania Konkursu, Uczestnicy powinni zgłaszać na piśmie najpóźniej w terminie 14 dni od dnia zakończenia Konkursu (lub innego ustalonego terminu).
    2.
    Dla oceny zachowania terminu złożenia reklamacji miarodajna jest data nadania przesyłki zawierającej reklamację.
    3.
    Pisemna reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko, dokładny adres Uczestnika oraz dokładny opis i uzasadnienie reklamacji. Reklamacja powinna być przesłana listem poleconym na adres Organizatora: Smart Nanotechnologies S.A. z siedzibą w Alwerni, ul. Karola Olszewskiego 25, 32-566 Alwernia. Reklamacje Uczestników rozpatrywane będą przez Organizatora w terminie 14 dni od daty ich doręczenia Organizatorowi.
    4.
    Prawo do złożenie reklamacji przysługuje wyłącznie Uczestnikom Konkursu.
    § 11
    Postanowienia końcowe
    1.
    W sprawach nieuregulowanych zastosowanie znajdą przepisy Kodeksu Cywilnego.
    2.
    Wszelkie spory, jakie mogą powstać w związku z wykonaniem zobowiązań wynikających z Konkursu, będą rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny.
    3.
    Organizator zastrzega możliwość zmiany daty i przedłużenia czasu trwania Konkursu i dokonywania zmian w Regulaminie z tym, że zmiany Regulaminu nie mogą mieć wpływu na prawa już nabyte przez Uczestników Konkursu i obowiązują od momentu podania ich do wiadomości Uczestnikom Konkursu przez publikację na [Miejsce publikacji, np. profilu Instagram Organizatora].
    4.
    Organizator zastrzega, że nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia uniemożliwiające prawidłowe przeprowadzenie Konkursu, których nie był w stanie przewidzieć lub którym nie mógł zapobiec w przypadku zaistnienia zdarzeń losowych, w tym siły wyższej.